1. Sinu andmed

Siin saad registreeruda treeningutesse, treeningu info saabub Sulle e-mailile.

Kõik treeningud on järelvaadatavad-treenitavad nädal aega Sulle sobival ajal. 

Kui jäid registreerumisega hiljaks ja soovid treenida varem kui nädala pärast või soovid enne treeningutega alustamist konsultatsiooni, võta ühendust katri.ristal@gmail.com

Saadame treeningu info Sinu e-mailile

2. Vali treeningud

Treeningute maksumus kokku: 0.00

Laupäev 30.10.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide taastamiseks ja säilitamiseks. Treening on järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas.

Teisipäev 02.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Laupäev 06.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas. Kombineerides lühikese treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Teisipäev 09.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Laupäev 13.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas. Kombineerides lühikese treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Teisipäev 16.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Laupäev 20.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas. Kombineerides lühikese treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Teisipäev 23.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Laupäev 27.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas. Kombineerides lühikese treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Teisipäev 30.11.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Laupäev 04.12.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas. Kombineerides lühikese treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Teisipäev 07.12.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Laupäev 11.12.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas. Kombineerides lühikese treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Teisipäev 14.12.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Laupäev 18.12.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas. Kombineerides lühikese treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Teisipäev 21.12.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Laupäev 25.12.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 2-3 päeval nädalas. Kombineerides lühikese treeninguga nädalas kokku 120-130min.

Teisipäev 28.12.2021

Hormoonvõimlemise harjutused reproduktiivhormoonide tasakaalu taastamiseks ja hoidmiseks. Järelvaadatav nädal aega. Treeni 4-6 päeval nädalas. Kombineerides pika treeninguga nädalas kokku 120-130min.