1. Sinu andmed

Siin saad registreeruda treeningutesse. 

Treeningu info saadame Sulle e-mailile.

Kõik treeningud on järelvaadatavad-treenitavad nädal aega Sulle sobival ajal. 

Kui soovid enne treeningutega alustamist konsultatsiooni, võta ühendust katri.ristal@gmail.com

Saadame treeningu info Sinu e-mailile

2. Vali treeningud

Treeningute maksumus kokku: 0.00

Laupäev 06.03.2021

Treening toimub muusika saatel, liikumine on rütmiline. Trenni lõpetab hormonaalkeskuste aktiveerimise praktika.

Laupäev 13.03.2021

Treening toimub muusika saatel, liikumine on rütmiline. Trenni lõpetab hormonaalkeskuste aktiveerimise praktika.

Laupäev 20.03.2021

Treening toimub muusika saatel, liikumine on rütmiline. Trenni lõpetab hormonaalkeskuste aktiveerimise praktika.

Laupäev 27.03.2021

Treening toimub muusika saatel, liikumine on rütmiline. Trenni lõpetab hormonaalkeskuste aktiveerimise praktika.

Laupäev 03.04.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas. 

Laupäev 10.04.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas. 

Laupäev 17.04.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas. 

Laupäev 24.04.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas. 

Laupäev 01.05.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas. 

Laupäev 08.05.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas. 

Laupäev 15.05.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas. 

Laupäev 22.05.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas. 

Laupäev 29.05.2021

Hormoonvõimlemise harjutused stimuleerivad reproduktiivhormoonide (progesteroon, östrogeen, AMH) tootmist ning aitavad taastada ja säilitada nende tasakaalu. Soovitav on treenida 2-3 päeval nädalas.